Z Dvpy: O Algorytmach, Dzieciach na YT x Unboxall [RealCast #5]

  • Opublikowany 6 dni temu

    THEUNBOXALL

    Trwanie: 1:09:26

    #5 RealCast Spotify ► open.spotify.com/episode/4tOthJyTas2r6gMEsI3bP9?si=ST-suZ9rQeGklD9uLjhg3w
    Kanał Gościa ► pllong.info
    Insta ► @programzdupy @theunboxall
    Realcast Shoty ►pllong.info/face/N0fspGHNpTb_Lq-xuZ5NMg.html
    #ZDvpy #Algorytm #RealCast
    Realcast jest Alternatywną formą audiowizualną, poruszającą aktualne problemy szeroko pojętych mediów społecznościowych, jej najnowsze aktualności czy konflikty personalne. Dzisiejszy gość Maciej Dąbrowski (Z Dvpy - 1 490 000 Sub PLlong) - jest jednym z najdłużej działających youtuberów na polskiej scenie, wywodzącym się z telewizji, cechującym się dużym doświadczeniem.
    Współpraca: Martyna.Karas@goldencoil.pl

RealCast Shoty
RealCast Shoty

Tutaj wlecą Shoty

5 dni temu
7Maku
7Maku

Polecam zaprosić dezydery @THEUNBOXALL

17 godzin temu
7Maku
7Maku

Polecam zaprosić dezydery

17 godzin temu
DJ FILIPOS
DJ FILIPOS

@Konto Youtubowe xd

3 dni temu
GINGER
GINGER

Kolego czm jest 720 p a nie 1080 p

3 dni temu
pawcio kawcio
pawcio kawcio

@Spizgany Wariacik oo tak to prawda zdobyć suba to cud:-(

3 dni temu
Prawdziwy_Polak
Prawdziwy_Polak

Teraz się zastanówmy, dlaczego poszczególne słowa są tak cenzurowane przez algorytm? Co jest tego powodem? Wyrazy te są używane przez osoby które celowo chcą obrażać innych, aby poczuć się lepiej. Są to wyrazy kierowane przez osoby pełne uprzedzeń. Są to wyrazy szerzące nienawiść i pogardę używane przez prawicowców, chrześcijan oraz wszelkiej maści konserwatystów. Dla mnie logiczna jest zależność: brak prawicowców = brak cenzury = brak nienawiści, brak zła na świecie. Pozdrawiam

7 godzin temu
๖ۣۜXShaQXލ
๖ۣۜXShaQXލ

Zrób real cast z Blowkiem

8 godzin temu
7Maku
7Maku

Polecam zaprosić dezydery @THEUNBOXALL

17 godzin temu
Oliwier W
Oliwier W

mysle ze z dupy to stary wyjadacz i bardzo milo sie was sluchalo

17 godzin temu
7Maku
7Maku

Polecam zaprosić dezydery

17 godzin temu
Polski Dream
Polski Dream

Możesz przestać robić te podcasty

18 godzin temu
Ksiosi
Ksiosi

dawaj friza do nastepnego real castu

Dzień temu
Dawid Sokal Sokalski
Dawid Sokal Sokalski

➿☀️➿

Dzień temu
Karol Stolarz
Karol Stolarz

Nie z czapy tylko z dvpy

Dzień temu
Kamil Lekcje Easy English
Kamil Lekcje Easy English

Dzięki za wartościowe treści 🙂

Dzień temu
woj yt
woj yt

4 LOL

Dzień temu
norbert Xxx
norbert Xxx

Unbox z ciekawości czy na tym odcinku masz monetyzacje czy yutub zablokował

Dzień temu
Mateusz Bączyk
Mateusz Bączyk

Chętnie zobaczę Gargamela.

Dzień temu
Isao
Isao

chętnie bym grafa sobie posłuchał w takim podcascie... :)

Dzień temu
Michał Anioł
Michał Anioł

z dupy spoko unbox średnio

Dzień temu
Shinji Inui
Shinji Inui

Właśnie w takim podcascie, gdzie gość jest od Ciebie inteligentniejszy, widać, że słoma wychodzi Ci z butów i że jesteś średnio inteligentny. Śmiać mi się zachciało w momencie, w którym poczułeś się i walnałeś tekst do osoby odpowiedzialnej za to, co dzieję się za kamerami " po co mówisz już? ". Również sytuacja, gdzie nie wyłapałeś żartu XD Masz popularność wyrobioną na otwieraniu paczek i przy tym powinieneś zostać. Jesteś osobą z branży rozrywkowej, do której pasuje zabawianie publiki niskich lotów żartami, bo ogranicza Cię Twoje buractwo.

Dzień temu
Jacek kernert
Jacek kernert

Gdzie są Twoje loczki?!

Dzień temu
Madara Uchiha
Madara Uchiha

Mega podobają mi się wasze rozmowy

Dzień temu
Pan Jan
Pan Jan

kukload sie wypowiedział

Dzień temu
Pan Jan
Pan Jan

ale i tak go kocham słuchać

Dzień temu
Pyro Troper
Pyro Troper

To audio jest straszne

Dzień temu
Jesus Krystus
Jesus Krystus

skoro tak po co ten odcinek jest opublikowany skoro połowa jest zdemotyzowana?

Dzień temu
Pasta
Pasta

Bardzo fajny odcinek, szkoda ze tak mało wyświetleń.

Dzień temu
Marcel B
Marcel B

ta muzyczka w tle co jest w niektórych momentach jest troche niepotrzebna

2 dni temu
Metinologia
Metinologia

Dobrze sie to ogląda :D Super więcej takich materiałów :)

2 dni temu
pla3 me
pla3 me

Czekamy na wardenge 🔥🔥🔥

2 dni temu
MŁODY ZGRED
MŁODY ZGRED

*;

2 dni temu
MŁODY ZGRED
MŁODY ZGRED

Yy siema 💜 Vv v.v251 #; #; #; #; #; #; #;

2 dni temu
Kasai
Kasai

*Od **8:15** zaczyna się muzyka, proszę o subskrypcję.*

2 dni temu
Zin0xEK ZRT
Zin0xEK ZRT

Zaproś Wardęge albo Zonego

2 dni temu
Lango CeNa
Lango CeNa

wkurwia ta darmowa muzyczka w tle

2 dni temu
izlukpg
izlukpg

Go Niekryty Krytyk

2 dni temu
Creepy Tomo
Creepy Tomo

Unboxall jeśli chcesz więcej porozmawiać o argorytmach youtuba to zaproś curionera

2 dni temu
Damian Nowak
Damian Nowak

chce jeszcze apple podcast :P nie mam spotify :D

2 dni temu
ender diax
ender diax

Ale Maciek to zarąbisty ojciec

2 dni temu
czlowiek-noz
czlowiek-noz

W każdym podcasie muszą paść słowa z strony Unboxall'a "a to akurat prawda" :DD

2 dni temu
Bartosz
Bartosz

Moim zdaniem najlepszy podcast do tej pory pozderki :)

2 dni temu
Raz0r
Raz0r

wszystko fajne ale dopiero dzis mi sie pokazalo :(

3 dni temu
Zbyszko Z Bogdańca
Zbyszko Z Bogdańca

13:43 Umiejscowienie nazizmu na osi lewica-prawica nie jest zgodne z definicją twórcy systemu. Adolf Hitler przedstawiał nazizm jako ideologię, która nie jest ani prawicowa, ani lewicowa, lecz synkretyczna. Hitler w Mein Kampf atakował zarówno niemieckich polityków lewicowych, jak i prawicowych.

3 dni temu
Zbyszko Z Bogdańca
Zbyszko Z Bogdańca

Dla sprostowania

3 dni temu
Fajna Nazwa
Fajna Nazwa

Dawaj xayoo

3 dni temu
Igor Mówiński
Igor Mówiński

Dawaj Wawrzyniaka zobaczymy co powie ham głupi

3 dni temu
Zagrajmy z Michem
Zagrajmy z Michem

I to jest kontent, który dorównuje starej dobrej podłodze

3 dni temu
Ebdu PL
Ebdu PL

Tego mi potrzeba slucham jak gram w GTA V online kocham te podcasty !!!!

3 dni temu
Wiktor Andruszkiewicz
Wiktor Andruszkiewicz

13:17

3 dni temu
KiGi
KiGi

Komentarz dla zasięgu

3 dni temu
Żółty Pingwin
Żółty Pingwin

Gdzie jest na spotify

3 dni temu
Ave RandomGamerPolska
Ave RandomGamerPolska

Rockalone2k - 43/44 lata ma rn xd myślałem. Ze chłop jest starszy gonciarz ma już pewnie z 35 a wygląda na 2 razy młodszego xd

3 dni temu
Lord_ Olafeq
Lord_ Olafeq

51:59 to dlatego że teraz większość widowni woli oglądać rozrywke na tik toku

3 dni temu
pulkos
pulkos

jak dostane serduszko od unboxalla to sie kolę na łyso

3 dni temu
Mate Ventum
Mate Ventum

Kurcze ale fajowe to jest do oglądania

3 dni temu
krystian k
krystian k

Zaproś teraz Sylwestra Wardęgę.

3 dni temu
Kacper Prusko
Kacper Prusko

Nagrasz Real Casty z domownikami ekipy lub ich operatorami

3 dni temu
Szymon Waliszko
Szymon Waliszko

zajebiste w opór

3 dni temu
musztakaf yt
musztakaf yt

Ty bardziej słuchaj uczesników

3 dni temu
Patryk Szostek
Patryk Szostek

Da się bez kamerzysty i teamu x? No pewnie że się da

3 dni temu
Ozi Ozzy
Ozi Ozzy

Weź Wardege

3 dni temu
ne xo
ne xo

Dawaj zrob potkast z disem

3 dni temu
Przemysław
Przemysław

Cześć, wróciłem tu po 3 latach, streści mi ktoś na szybko kiedy unboxall się skończył i dlaczego ten kanał to teraz jakieś pomyje?

3 dni temu
Aleskandra Waliwender
Aleskandra Waliwender

Nagraj odcinek z Wardęgą

3 dni temu
Dziad Ufolud
Dziad Ufolud

43:25

3 dni temu
El Gaviria
El Gaviria

Weź Wardenge mądry chłop z niego.

3 dni temu
GEBELS
GEBELS

ps jestescie inteligentni wymazaliscie slowo czarny a zolty juz nie xd

3 dni temu
GEBELS
GEBELS

nie da sie sluchac tych rozmow przez te cenzury i muzyczke.. usatwia was ta platrforma jak chce... juz nawet zyda nie mozna wypowiedziec BO SIE BOJE porazka

3 dni temu
Pan Orzech
Pan Orzech

z dvpy ma takie same poglądy jak ja to samo

3 dni temu
Grzegorz Rębisz
Grzegorz Rębisz

Po raz kolejny rzucam propozycje następnego gościa którego chętnie bym zobaczył jeśli udało się ściągnąć takiego dinozaura jakim jest Maciek to na pewno dałoby radę przeprowadzić rozmowę z Rockiem lub Rojem😁

4 dni temu
rudy_przegryw
rudy_przegryw

Zaproś Maxa Kolonko

4 dni temu
Matiox
Matiox

Kolejny super podcast

4 dni temu
Kofiii
Kofiii

55:12 a kto tam gada sobie w tle ?

4 dni temu
Adi Adimierz 657
Adi Adimierz 657

Ja tu przychodze posłuchać o algorytmach A to nagle! Polityka! Prawaki! Lewaki!

4 dni temu
Xenex
Xenex

Tak narzekacie na tego youtuba to se przejdzcie na VIMEO xd

4 dni temu
kombinerki i lutownica
kombinerki i lutownica

Vimeo akurat jest spoko

3 dni temu
BlodissNew
BlodissNew

Najlepszy podcast :D

4 dni temu
Internauta
Internauta

Cenzura na czarnoskóry? To strzel cenzurę na prawactwo, lewactwo i wszystko co może być dwuznaczne... ile można? Rozumiem cenzury trochę ale bez przesady

4 dni temu
ZYBEQ
ZYBEQ

Siemka nagrywam taki odcinek na którym sprawdzam czy youtuberzy odpowiadają na komentarze serduszkami więc jeżeli odpowiadasz serduszkami na komentarze pod twoimi komentarzami to prosiłbym cie o zostawienie serduszka pod tym komentarzem :-)

4 dni temu
Muy Adan
Muy Adan

Ja czekam na Rocka, Ignacego albo Gargamela jakby się udało, to dopiero by były podcasty

4 dni temu
big bolo
big bolo

nwm czemu ale chyba mi się sfajczyło audio i słysze tylko dźwiek cenzuryXD

4 dni temu
Ksoler
Ksoler

jeżeli pojawi się sklep z motywem Relcast'a to musi się pojawić koszulka/bluza z napisem "To prawda"

4 dni temu
Oli 248
Oli 248

Podcast wyświetlił mi się na głównej więc wiemy że nie trafiła go monetyzacja

4 dni temu
Wolfie UwU
Wolfie UwU

Gargamela zaproś 😎

4 dni temu
MilX
MilX

Z jakiegoś powodu wyobraziłem sobie Brzydkiego Buraka w tym podcaście xD

4 dni temu
Ciemny Cień
Ciemny Cień

Bo ma zajebisty głos, tylko o czym miałby rozmawiać z nim?

4 dni temu
Darkf_ xD
Darkf_ xD

👍

4 dni temu
Jo- Andżej
Jo- Andżej

13:42 nazisci inaczej narodowy socjalizm to jest lewa strona a nie prawa XDD klauny z internetu nie mieszajcie pojęć jak i się nie wypowiadajcie na tematy polityczne bo wasz zakres wiedzy na ten temat jest równy Julką z twittera ;)

4 dni temu
Zwykły Random
Zwykły Random

ZeboPL bym tu zobaczył

4 dni temu
Dawid B
Dawid B

Unbox brzmi jakby leciał na prędkości 1,25. Speed?

4 dni temu
janusz
janusz

Fajny film 👍

4 dni temu
kacperek erek
kacperek erek

Mniej "Stary" i będzie super podcast

4 dni temu
Krytyk Rapu
Krytyk Rapu

jak zwykle swietnie sie macka slucha

4 dni temu
Psychogeniczny Maciaszek
Psychogeniczny Maciaszek

Czy mi się tylko zdaje ze mikrofon unboxalla był średnio słyszalny tylko z mikrofon z Dvpy był dobry

4 dni temu
Maciek Stencel
Maciek Stencel

KOŃCZ Z TĄ SERIĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄ !

4 dni temu
Apple Applee
Apple Applee

fajne

4 dni temu
Demon Lyoko
Demon Lyoko

Tak, jak lubię Maćka - tak nie podoba mi się ten podcast, unboxall jest strasznie sztywny według mnie :/ Do wypracowania, ale jednak nie pasuje mi to mega

4 dni temu
Demon Lyoko
Demon Lyoko

Obejrzałam kilka innych real castów i unboxall według mnie za bardzo się tłumaczy z tego co mówi, jak coś powie to zaraz się tłumaczy, również uważam, że za bardzo skupia się na tym, aby powiedzieć o tym, co on myśli zamiast na gościu i jego zdaniu.

3 dni temu
terminator 06
terminator 06

Dawaj do następnego podcastu Rocka

4 dni temu
agniesia
agniesia

fajnie by było gdyby było napisane w której minucie jaki temat jest poruszany....

4 dni temu
stupitDude
stupitDude

47:10 unboxall ale mnie zaimponowałeś teraz o strefie komfortu, serio! dokładnie to samo stwierdziłem xd

4 dni temu
PeterThePianist
PeterThePianist

46:20

4 dni temu
Karolina
Karolina

Wydaje mi się ze powinieneś bardziej skupić się na słuchaniu gościa i nie wplataniu podczas gdy opowiada jakaś historie czegoś w stylu ,,odbiegamy od tematu’’ i ogólnie warto by było jakbyś bardziej się wgłębiał w rozmowę z gosciem a nie ciagle naprowadzał na coś innego/powtarzał coś co właśnie gość powiedział, tak pozatym to bardzo miło się ogląda i fajnie tak po 4? Latach wrócić do twojego kanału !!!!

4 dni temu
JayK_Ok
JayK_Ok

Ja w sumie czekam na podcast z Zebo

4 dni temu
Karoju 5
Karoju 5

ZDvpy jest jednym z najlepszych kanałów na yt. Dziękuję za ten odcinek. Przyjemnie słuchać kogoś kto faktycznie ma coś mądrego do powiedzenia.

4 dni temu
Ola Walczuk
Ola Walczuk

a ja dalej czekam na kamusia, ZAPROŚ GO

4 dni temu
Zagrajmer Official
Zagrajmer Official

Genialne te podcasty, oby tak dalej

4 dni temu
Krzychu Krzychu
Krzychu Krzychu

Z całym szacunkiem, unboxall nakryty czapką :)

4 dni temu

Kolejny

Nitro: Ekipę Czeka Spadek x Unboxall [RealCast #4]

1:22:00

Dr. SWAG - JAGÓDKA

3:11

Dr. SWAG - JAGÓDKA

DoktorSWAG

wyświetleń 353K

Funkcjonariusze przymknęli oko na znalezioną marihuanę [Granica]

4:36

Wini x Człowiek warga - rozmowa

1:32:02

Dwóch Typów Podcast | Epizod 100 Tymon i Kumin

3:13:54

Dwóch Typów Podcast | Epizod 100 Tymon i Kumin

Dwóch Typów Podcast

wyświetleń 243K

MANDZIO OGLĄDA DRAME ZONY Z KLAUDIA CROFT

59:37

MANDZIO OGLĄDA DRAME ZONY Z KLAUDIA CROFT

BOMBOWE SHOTY

wyświetleń 101K

Dr. SWAG - JAGÓDKA

3:11

Dr. SWAG - JAGÓDKA

DoktorSWAG

wyświetleń 353K

Funkcjonariusze przymknęli oko na znalezioną marihuanę [Granica]

4:36

NAJZABAWNIEJSZE WPADKI TELEWIZYJNE NA ŻYWO 2

11:34

Ciumkaj loczki: NA RATUNEK 112 Odcinek 42

18:10

KTÓRY Z NAS JEST NAJGŁUPSZY?

21:04

KTÓRY Z NAS JEST NAJGŁUPSZY?

EKIPA WK

wyświetleń 245K

Kizo ft. Jaill - GHETTO TRAP (prod. PSR)

2:33

Kizo ft. Jaill - GHETTO TRAP (prod. PSR)

Kizo MyToSukces

wyświetleń 487K

Samolot przecina 11 piętrowy blok na pół

21:15

WYWÓZ SZAMBA - PRACA DLA ODWAŻNYCH | DO ROBOTY

17:42